Friday, October 21, 2011

~H@t!

Bismillah alhamdulillah...


Alhamdulillah.. kata-kata syukur yang terbit dari bibirku.. malah ana benar-benar bersyukur atas segalanya.. atas nikmat yang masih lagi di berikan walaupun ana telah menyalah gunakannya.. syukron YA RABB..Assalammualaikum wrt wbt...


"YA ALLAH, adakah aku masih lagi menafikan kasih sayang-MU?"

"YA ALLAH, adakah aku masih lagi menafikan keagungan-MU?"

YA ALLAH, jangan biarkan kami leka dan taksub dengan dunia ini..


Aku salah seorang hambaMU yang telah mengabaikan tanggungjawabku terhadap MU.. "YA ALLAH, adakah aku masih lagi menafikan kebesaran-MU?"

Hati ini milik-NYA,

Hati ini haq-NYA,

Hati ini dari-NYA..



Aku bertanggungjawab atas HATI ini..


Dan aku akan dipertanggungjawabkan atas apa yg HATI ini telah lakukan..



Bila hati kita bersih... maka segala tindak tanduk kita semestinya akan ikhlas hanya kerana

Allah. Oleh itu.. selalulah kita bersidang di mahkamah HATI.. kerana ia tidak pernah berdusta..

selagi mana hati itu tidak mati..



by: Penyambung perjuangan

No comments:

Post a Comment

sahabat masjid imam as-syafie sesi 2013/2014

sahabat masjid imam as-syafie sesi 2013/2014

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...